Click C for Colours. And Cosmetics. MyCosmetics

Haideți să fredonăm împreună melodia lui Florin Bogardo Ani de liceu.

Ani de liceu când se-ntâmplă-o tragedie
Fiindcă el te-a zărit
La un film cu alt băiat.

În mintea mea, a rulat vreo două săptamîni de sute de ori, precum un disc de vinil zgâriat, după ce fiica mea cea mare a venit plânsă toată de la mall. L-a zărit acolo pe prietenul ei, Mihnea, sărutând o altă fată.

Diagnostic? Classic heartbreak. Tratament prescris de mine (mamă full time, beauty adviser part time și psiholog nonstop la clinica How to Mend a Broken Heart): spumă colorantă pentru păr. Culoare? Roșu ca focul. Arză-l-ar focul! Vă imaginați voi pe cine.

Sunt voci răutăcioase care afirmă că a-ți vopsi părul în culori puternice înseamnă de fapt un strigăt după ajutor. Nu le dați importanță! Un aspect de nota zece al părului face femeile doar să fie mai încrezătoare în sine și, ca atare, și mai atrăgătoare.

In the Mood for Colours

Cu vocea Stelei Enache răsunându-mi în urechi, am descoperit în vastitatea World Wide Web și alegerea perfectă: produsele Venita. Dacă nu cauți bine, par ascunse în umbră. Cumva ca frumusețea fetei mele care de dragul prietenului ei își vopsise părul negru jais. Dar atât ea, cât și produsele pe care MyCosmetics le comercializează merită pe deplin a fi scoase din întuneric.

Sunt pur și simplu prea bune, la un raport preț-calitate imbatabil, pentru a le ține în întuneric.

Să nu credeți că am luat doar un tub de spumă colorantă de culoarea focului pe care scrie cu majuscule Volcano Fire! Când merg la mall, doar nu cumpăr o singură pereche de pantofi. Nu, atât de tristă nu am fost niciodată.

Am luat și spray colorant pentru păr, nuanța albastru deschis, pentru mama care are 80 de ani. Se asortează de minune cu ochii ei albaștri și se potrivește perfect pe părul ei blond. Și ce dacă este în etate? Viața poate fi colorată și trăită din plin la orice vârstă. Bunica mea maternă nici la 90 de ani nu ieșea nici măcar până în curte dacă nu se dădea cu ruj roz. Pinky swear.

Cu un pahar de vin rose în față, am mai adăgat în coșul de cumpărături și o vopsea de păr bio, 100% naturală pentru că cei de la MyCosmetics au și produse bio și vegan friendly. Știați că utilizată regulat, vopseaua de păr Venita (cu extract de henna) hrănește, regenerează și întărește părul, care își recapătă strălucirea naturală și aspectul mătăsos? Nu conține coloranți sintetici, așa că este o alegere potrivită pentru persoanele cu pielea sensibilă, în rândul cărora mă încadrez. Am optat pentru numărul 3.0, ciocolată neagră. Ciocolata mea preferată. Știți cum ar cânta Miley Cyrus, nu? I can buy myself chocolate candies. And cosmetics. MyCosmetics.

De pe fundul sticlei cu rose, au răsărit în mod neașteptat și explicațiile cele mai potrivite pentru fiica mea înainte de a-i transforma look-ul.

Într-o lume plină de nuanțe și emoții, culoarea devine un mijloc prin care ne exprimăm și ne ridicăm moralul. În momentele triste sau dificile, adesea găsim confort în culorile vibrante și ne înfrumusețăm viața cu ele. Fie că este vorba de nuanțe vii de roșu, albastru, verde, roz sau violet, folosim culorile ca pe un răspuns puternic la momentele gri din viața noastră.

Este bine să știți și că magazinul online oferă transport gratuit la comenzi mai mari de 150 de lei. Așa că am umplut coșul virtual cu încă două tuburi de spray colorant (roșu și metallic red) pentru a-mi face ori de câte ori doresc șuvițe colorate. Așa pot să fiu sigură că fiecare zi de toamnă și cele de iarnă vor fi numai good hair days.

Livrarea produselor este rapidă: se realizează în 24 de ore. De luni până vineri inclusiv. Iar dacă vă abonați la newsletter, obțineți o reducere de 5% la următoarea achiziție.

Tușă finală

Să tot fie un an de când folosim toate trei aceste produse pentru păr de la MyCosmetics. Și ce să vezi? Coafura rezistă. Părul strălucește. Soarele la fel, ba chiar răsare zilnic chiar dacă bărbații sunt infideli. Viața merge mai departe și este păcat să uiți că poate fi frumoasă, veselă, colorată. Ar fi o mare prostie să lași o experiență nefericită să ți-o umbrească. Chiar și după cele mai îngrozitoare furtuni, poate să apară curcubeul.

Voi cu ce culori vii vă îmbrăcați tristețile de moment?

Articol scris pentru SuperBlog 2023, proba nr. 2


Imaginile folosite pentru a ilustra articolul provin din:

  • arhiva personală
  • site-ul mycosmetics.ro

Colajele sunt create folosind aplicația Canva.

Lasă un comentariu