Cum au transformat sneakerșii PRM viața dintr-o cursă neîncetată într-un dans exploziv al culorilor

Viața mea este o cursă contracronometru. Tot ceea ce pot înfăptui pentru a face față este să măresc pasul și să-l fac mai alert. Alerg. Mă simt mândră că pot. Fac tot ceea ce trebuie: muncesc, gătesc, spăl, calc rufele, verific temele copiilor, iau medicamentele mamei de la farmacie, alerg pe banda scurtă și îngustă din sala de sport. O bandă în două culori: alb și negru. Seamănă puțin cu banda pe care ne-o oferă viața. Sunt prima pe bandă. Nu întârzie nimeni din cauza mea. Nu sunt o povară pentru nimeni, ba dimpotrivă. Îi ajut pe toți și asta dă un fel de sens vieții. Sau nu? Mai bine nu mă mai gândesc la asta, căci întrebările nu sunt niciodată bune. Te abat de la sens și, mai ales, de la alergare. Alergarea este mai bună.

Sau așa credeam până când am fost nevoită primăvara aceasta să mă opresc. Am stat fără să mai alerg. Mai întâi în picioare ca să fac o radiografie. Neconcludentă. Așa că m-am întins într-un tub lung și rece și am făcut și un RMN. Am luat filmele de la serviciul de radiologie și m-am îndreptat cu ele spre un medic de recuperare medicală. Speram să-mi permită să alerg în continuare.

Sneakerșii pot fi la fel de eleganți ca o pereche de stilettos

Îmbrăcată cu un taior cu fustă și încălțată cu o pereche de pantofi eleganți cu toc înalt, așteptam neliniștită în fața medicului verdictul său. Era o zi înnorată. O zi în alb și negru, genul acela de zi care pare potrivită să duci un buchet de flori la mormântul lui George Bacovia. 

— Nu aveți hernie de disc, ci doar discopatie lombară. Vă recomand exercițiile Williams executate corect și metodic și plimbări efectuate cu pas lent. Și, bineînțeles, trebuie să renunțați la tocuri. Nu înțeleg cum femeile nu pricep că tocurile înalte le distrug coloana, genunchii și tendonul lui Ahile. Sunt un adevărat flagel pentru întreaga lor postură.

Nu am îndrăznit să-l contrazic pe domnul doctor fiind mult prea fericită că nu trebuie să trec printr-o operație la coloana vertebrală. L-am întrebat doar mai multe despre exercițiile de kinetoterapie. Mi-a întins cartea de vizită a unui kinetoterapeut la care mi-a zis că le trimite pe toate pacientele sale și mi-a reiterat ideile sale despre tocurile cui.

Pe un ton ușor exasperat, l-am întrebat cu ce ar trebui să asortez, când merg la muncă, toate taioarele elegante pe care le am în dulap și cu ce să mă încalț când merg la un spectacol de teatru îmbrăcată cu o rochie vaporoasă. Spre surprinderea mea, domnul doctor avea răspunsul pregătit chiar și la această întrebare.

— Cu o pereche de sneakers de damă pe PRM. Soția mea are exact aceeași problemă ca a dumneavoastră și și-a schimbat rapid toate perechile de încălțăminte cu produsele lor ce sunt la fel de elegante precum orice altă pereche de încălțăminte. Ca să țin pasul cu ea, port adidași pentru bărbați pe PRM. Și apoi ce nu face omul pentru sănătatea coloanei, nu? Hai că puteți!

Am aruncat în treacăt o privire pre picioarele domnului doctor și am observat că era încălțat cu o pereche de Vans Sk8 Hi.

Mi-am zis în sinea mea you’ve got this și tot drumul spre casă mi-am tot repetat toate textele motivaționale și inspiraționale pe care, de obicei, le prezint colegilor mei de muncă mai tineri.

Think outside the box! Sau If you don’t fit in a certain box, build a new one. Ceva din toate acestea trebuie să fi funcționat căci mi-am adus brusc aminte de prima mea pereche de adidași din anii ’90. Am realizat că sneakerșii pot fi la fel de eleganți precum o pereche de stilettos with the right mindset and the proper associations.

Adidașii adolescenței mele

Erau albi. Brand-ul Adidas. Un alb imaculat. Erau genul acela de alb ce amintește de spuma laptelui.  Îmi dădeau o senzație de bine când îi purtam. Erau atât de confortabili. I-am purtat non stop doi ani, mai puțin iernile. Am urcat cu ei de la Bușteni pe traseul ce ducea la crucea de pe Vârful Caraiman. Mergeam cu ei la școală, la ore. Îi încălțam și când mergeam sâmbăta, la vreo petrecere. I-am purtat și la serbarea de sfârșit de an școlar. I-am asortat lângă un trening albastru, lângă blugii de zi cu zi, lângă rochițe de vară, lângă fuste albe. I-am asortat cu starea mea de spirit: încrezătoare și radioasă, jucându-mă cu viața, gustând-o încetișor și savurând fiecare moment pe îndelete.

Sunt sigură că voi găsi pe site-ul recomandat de medic și acest brand. Nu are pur și simplu cum să lipsească. 

De ce să cumpărăm sneakerși de damă de pe PRM

Odată ajunsă acasă, am deschis laptop-ul pentru a studia pe îndelete toate modelele de sneakerși de damă și toate brand-urile de pe PRM. M-am oprit întrebându-mă cum de nu auzisem de ei? Cine sunt de fapt?

PRM este un concept store, un magazin online care vinde încălțăminte și îmbrăcăminte premium de la diferite mărci de modă. PRM este o abreviere de la Premium.

Nu mică mi-a fost surpriza studiind să aflu că retailerul online de fashion Answear, vechea mea prietenă virtuală în domeniul shopping-ului, a achiziționat în februarie anul acesta PRM, un brand în ascensiune pe piața de premium-luxury streetwear și sneakers. Prin această achiziție, retailerul dorește să-și îmbunătățească portofoliul de lifestyle și vede un mare potențial în segmentul de sneakers și streetwear premium. O mișcare de business suficientă pentru a mă convinge de sugestia primită alături de beneficiile oferite de PRM.

PRM oferă clienților săi avantaje la achiziția produselor de pe site cum ar fi:

  1. Livrare și retur gratuite pentru clienții înregistrați și la comenzile de peste 240 lei
  2. Expediere colet în 24 de ore
  3. Bonus (-10%) la prima comandă –  poate fi folosit pentru o comandă de peste 250 lei și se aplică produselor cu preț întreg de pe PRM
  4. Oferte exclusive pentru abonații la newsletter

Cu încredere și cu gândul la primii mei adidași, am adăugat în coș o pereche de sneakerși Adidas Originals Pantofi, albi, cu tocul plat, o pereche de Adidas Originals sneakers SUPERSTAR XLG, tot cu toc plat, dar și o pereche de sneakers Puma, de culoare roz, pentru a fi în trend cu Barbie mania acestei veri. Au și început să-mi vină primele idei despre modalitățile în care îi pot încadra și asorta alături de hainele pe care le am.

Pentru a-i parafraza pe cei de la trupa Aerosmith, care au întrezărit din 1997 valul de roz al verii 2023, pot zice că: Pink, it’s my new obsession, yeah / Pink, it’s not even a question adăugând în coș și o pereche de sneakers din piele New Balance 550 de aici https://prm.com/ro/h/new-balance-550

Am constatat în timp că sneakerșii de damă PRM par să-ți șoptească, odată ce i-ai încălțat: „Poartă-mă cu ochii închiși și lasă strada să adune privirile admirative.”

Oamenii sunt diferiți – la fel și sneakerșii

Alegerea anumitor sneakerși poate spune multe despre personalitatea și pasiunile unui om. Sneakerșii sunt o modalitate excelentă de a vă exprima stilul personal și de a vă arăta individualitatea.

Sneakerșii pot fi o expresie a identității noastre în multe feluri. De exemplu, unii oameni aleg să poarte sneakers cu culori strălucitoare sau modele îndrăznețe pentru a-și arăta personalitatea extrovertită și plină de viață. Alții preferă sneakers cu culori mai neutre sau modele simple pentru a-și arăta personalitatea mai rezervată și rafinată, așa cum am făcut eu dintotdeauna.

People come in all shapes and sizes.

So do sneakers.

Sneakerșii pot fi, de asemenea, o modalitate excelentă de a vă arăta lumii stilul personal. De la sneakers casual la sneakers eleganți, există o mulțime de opțiuni disponibile pentru a vă personaliza perechea perfectă de sneakers. De exemplu, puteți să purtați sneakerși casual cu blugi și un tricou alb sau un tricou uni (negru, bleu, bleumarin) pentru un look relaxat și confortabil sau puteți să purtați sneakerși eleganți cu o rochie sau o fustă pentru un look mai sofisticat.

Și nu este vorba doar despre atât. În plus, brandurile preferate de sneakers pot spune multe despre pasiunile și interesele unui individ.

Dacă cineva preferă branduri precum Nike sau Adidas, acest lucru poate indica faptul că acea persoană este interesată de sport și activități fizice. În această categorie, m-am înscris mereu cu felul meu de neoprit de a alerga în căutarea primului loc în orice cursă. Pe de altă parte, dacă o persoană preferă branduri precum Converse sau Vans, acest lucru poate indica faptul că ea este interesată de muzică și cultură urbană.

Unele branduri de sneakerși sunt asociate cu anumite subculturi sau mișcări sociale. De exemplu, brandurile Vans și Converse sunt adesea asociate cu mișcarea punk și cu cultura skateboard-ului, în timp ce brandurile Nike și Adidas sunt adesea asociate cu cultura hip-hop și cu sporturile de performanță.

Lista de sneakerși este completată de modele de la brand-uri precum: Reebok, New Balance și Puma, ce se bucură de popularitate în rândul consumatorilor. În general, Reebok face parte cam din aceeași familie cu Adidas și Nike fiind asociat cu sportul și activitățile fizice. New Balance ne duce cu gândul la adepții unui stil de viață activ și confortabil, iar Puma este asociat cu moda și cultura urbană.

Am descoperit navigând pe site-ul PRM brand-ul Asics care este și el asociat cu sportul și activitățile fizice, în special cu alergarea. Brand-ul Asics este chiar renumit la nivel internațional pentru tehnologia sa de amortizare, ceea ce m-a determinat să adaug în coș o pereche pentru vremurile mai bune când voi mai putea și dori să alerg. O voi face încălțată cu niște sneakerși colorați, foarte diferiți de perechea neagră în care alergam înainte.

Pentru amatorii de sporturi în aer liber, mai ales pentru cei care adoră jogging-ul, există și brand-urile Hoka și Saucony.

Pentru fashioniste, cel mai bine se potrivesc sneakerșii Marni, cunoscuți pentru utilizarea materialelor de înaltă calitate și pentru asocierea brand-ului cu tot ceea ce înseamnă modă și design de lux. Stepney Workers Club este dezvăluit parțial de însuși numele brand-ului ca fiind inspirat de cultura și sporturile muncitorești din Londra și ca atare asociat cu moda și cultura urbană. La fel este și cazul brand-ului Filling Pieces.

În ceea ce privește inovația, conduce detașat brand-ul Y-3 (colaborarea dintre Adidas și designerul japonez Yohji Yamamoto) destinat avangardiștilor: de la modele clasice până la cele mai îndrăznețe și inovatoare modele.

Tips and tricks pentru a îmbina confortul sneakerșilor cu eleganța în diverse ținute

Pentru evenimentele formale

Alegeți sneakerși albi sau negri! Aceste culori sunt cele mai versatile și se potrivesc perfect cu ținutele formale. Optați pentru sneakerși din piele sau materiale de înaltă calitate pentru un aspect mai rafinat. Sau căutați sneakerși cu texturi subtile sau detalii rafinate, precum croieli sau cusături elegante. Puteți adăuga o notă de eleganță alegând șireturi de satin sau mătase în locul celor din bumbac obișnuite. Acest mic detaliu poate aduce o diferență notabilă.

Pentru întâlnirile de afaceri

Alegeți sneakerși minimaliști! Optează pentru sneakerși cu design minimalist, fără multe detalii. Culoarea neagră sau albastră închisă a sneakerșilor este potrivită pentru a crea o ținută mai formală. Puteți purta sneakerși în loc de pantofi business alături de un taior cu pantaloni. Asigurați-vă că sneakerșii sunt curați și bine întreținuți. Dacă vă simțiți mai aventuroși, riscați cu niște sneakerși din piele întoarsă ce pot adăuga un aer sofisticat oricărei ținute.

Pentru ieșirile în oraș

Combinați variate stiluri! Pentru ieșirile în oraș, puteți alege sneakerși cu detalii colorate sau accesorii interesante, cum ar fi catarame sau decorațiuni metalice sau ceva extrem de strălucitor pentru o seară la restaurant.

Nu puteți da greș urmând unica regulă mix and match, mergând pe ideea de a experimenta cu diferite combinații pentru a vă găsi stilul unic.

Acum visez în culori

După o perioadă de 6 luni în care am încetinit ritmul cursei nebunești în care mă înscrisesem, am înțeles că viața mea strălucește precum o paletă de culori, că este asemenea unui tablou în continuă evoluție.

Acum îmi iau timp să mă opresc și să mă bucur de fiecare nuanță și ton pe care viața mi le oferă. În loc să alerg, aleg să mă plimb și să explorez această pânză colorată a existenței. Culorile se schimbă de la tonurile luminoase de portocaliu ale zorilor la albastrul adânc al nopții, de la verdele calmant al pădurii la roșul pasional al florilor de primăvară. În fiecare nuanță, găsesc un strop de înțelepciune și o rază de bucurie. Nu trebuie să fiu mereu prima, nu trebuie să alerg, ci să mă bucur de fiecare moment. Viața este un spectacol minunat, cu fiecare dintre noi jucându-și propriul rol. Așa că mă opresc și mă bucur. Prin culorile vieții, găsesc înțeles în fiecare nuanță și în fiecare clipă.

De când visez în culori, singura excepție de la noile descoperite bucurii ale unei vieți cu mai multă serenitate a fost cursa Color Run, unde am fost ajutată de nou descoperiții sneakerși Asics. A fost o zi de toamnă, plină de culoare și viață, în care poți să te bucuri de soare și să te amuzi de cursul vieții, exact ca într-o poezie de Shel Silverstein.

Voi ce brand-uri de sneakers ați alege pentru a vă defini stilul personal?

Articol scris pentru SuperBlog 2023, proba nr. 5


Imaginile folosite pntru a ilustra articolul provin din:

  • arhiva personală
  • fotografii royalty free de pe site-ul pexels.com
  • capturi de ecran de pe site-ul prm.com/ro
  • pagina de Instagram sneakerstudioprm

Colajele sunt realizate folosind aplicația canva.com

Un gând despre „Cum au transformat sneakerșii PRM viața dintr-o cursă neîncetată într-un dans exploziv al culorilor

Lasă un comentariu